Tocanita cu carne de ied

Buna,

Astazi va povestesc ce bunatate am “comis”.

Acum cateva zile m-a sunat o prietena si mi-a propus sa cumparam impreuna un ied, ceea ce am si facut. Dupa ce m-am straduit sa-l portionez cat mai bine, m-am gandit sa si prepar ceva, si am facut o tocanita.  Ok, poate am mai mancat vreodata carne de ied, dar de gatit, cu siguranta a fost prima data si nu am cuvinte sa spun ce gustoasa a iesit, si ce mandra sunt de mine! J)

Deci pe langa carnita, cam 1 kg, am pregatit 2 cepe, vreo 4-5 ardei capia, 6 rosii si jumatate de capatana de usturoi.

Ca sa fiu mai sigura, si pentru ca imi place sa evit prajelile, am pus totul la cuptor.

Cu alte cuvinte, am pus putin ulei intr-o cratita, am adaugat carnea taiata bucati potrivite, ceapa taiata solzisori, ardeiul taiat feliute subtiri, rosiile decojite si bucatite, sare, cimbru, piper, boia de ardei, si la cuptor cu ele!

Cred ca au stat la foc cam o ora, oricum am incercat carnita, si cand a intrat furculita bine, am scos mancarea din cuptor si am adaugat usturoiul.

Bun, dar asta nu a fost tot. Am facut si o mamaliguta, si ne-am delectat cu bunatatea asta…J)))

Pofta buna si voua, si cand sunteti in pana de idei, poate va pot ajuta cu vreo sugestie.

Lasă un răspuns

