Cosulete cu salata de sunca presata

In cautare de idei pentru gustari, pe langa checul aperitiv am ales sa fac niste cosulete umplute pe care le-am pregatit la majoratul Iuliei. Atunci le-am umplut cu pasta de peste, dar de data asta am ales o salata cu sunca presata.

Pentru 20-22 de cosulete am facut un aluat fraged din 200g unt, 350g de faina, un ou, sare. Am amestecat ingredientele si am lasat aluatul la frigider.

Pentru salata am folosit 5 felii de sunca presata de pui, 4 castraveti murati, putin piper si maioneza din doua galbenusuri la care am folosit cam 300-350ml de ulei. Am taiat sunca si castravetii in cubulete, le-am amestecat cu maioneza si am potrivit gustul cu sare si piper. Am lasat-o la frigider pana am facut cosuletele.

Am scos aluatul de la frigider si am intins o foaie subtire din care am decupat cerculete cu ajutorul unui pahar. Am avut niste forme de cupcakes din folie de aluminiu in care am copt cosuletele. Le-am tinut la cuptor cam 20 de minute, pentru ca nu trebuie sa se rumeneasca.

*Daca vi se pare ca aluatul este prea moale, mai adaugati putina faina dupa ce il scoateti din frigider.

Le-am lasat sa se raceasca si le-am umplut cu salata de sunca si le-am ornat cu gogosari acri.

Sunt deosebit de aspectuoase si gustoase si puteti lua ochii cu ele la o masa mai festiva.

Spor la treaba!

Lasă un răspuns

