Chiftelute din carne de pui

Si uite ca am ajuns la alta reteta care ne incanta diminetile, si pe buna dreptate, daca intri in bucatarie cand prajesc chiftelutele te trezesti instantaneu.

De data asta le-am pregatit pentru Andrei, de ziua lui, si am inteles ca au avut succes.

Ca de obicei am sa indic si cantitatile, cu aproximatie.

Deci pentru 15-20 de chitelute trebuie cam 700gr carne tocata de pui, un cartof potrivit, 3-4 oua, o ceapa, o capatana de usturoi, marar, putin cimbru, sare, piper, dupa gust.

Intr-un castron am pus carnita, mararul, sarea, cimbrul, si putina boia de ardei, usturoiul trecut prin dispozitivul de presat, ceapa taiata cat mai fin.

Cartoful l-am dat prin razatoare dar l-am stors bine, pentru a elimina surplusul de amidon. Daca aveti timp si nu uitati, cum mi s-a intamplat mie, cartoful se fierbe si cand se raceste se da prin razatoarea fina.

Am amestecat , dupa care am adaugat oualele batute bine.

Aluatul va fi putin mai moale, eu am pus chiar mai multe oua pentru ca ies niste chiltelute foarte, foarte pufoase.

Dupa cum se vede, am pus uleiul la incins, eu pun ulei mai multisor, ca sa se prajeasca si nu sa se arda. Pentru ca aluatul este mai moale, am folosit o lingura pe care am umezit-o  putin in ulei, dupa care am luat aluat si am pus direct in tigaie cu ajutorul lingurii. Le-am  prajit pe ambele parti, culoarea trebuie sa fie aurie si nu maronie, pentru ca este vorba de carnita de pui.

Le-am scos pe o farfurie pe care am pus servete de hartie pentru a absorbi excesul de ulei.

Pentru ca in ziua aia am muncit mai mult, m-am delectat cu chiftelute cu sos Dijonnais, si cu o bericica buna, buna. Sa aveti spor si sa-mi spuneti daca v-au reusit. (fratele meu deja este expert, pentru ca si lor le-au placut la nebunie si le-a inclus in meniu)

One response to “Chiftelute din carne de pui

  1. Pingback: Gatesc pentru tine…:)) | Gatim si Povestim

Lasă un răspuns

