Maya, dar mai ales, Mika

Asta va fi o pagina speciala, pentru animalutele mele care mi-au fost alaturi, in felul lor, atunci cand am ramas singura.

Am citit multe materiale referitoare la binefacerile cresterii unor animale de companie, dar abia acum am inteles ce inseamna afectiune neconditionata…

Nemaivorbind de nazdravanii, de detensionarea atmosferei, etc.

Am sa va fac cunostinta cu Maya, un caniche de 5 ani, care are niste obiceiuri infioratoare, mai exact, daca este lasata singura se tanguie, da, Imagineda, nu plange, nu latra, nu urla, scoate niste sunete care ii fac pe multi sa creada ca o maltratam. Cand ne intoarcem acasa, (chiar si de la cutia cu scrisori :)), plange, cand vine cineva cunoscut, de asemenea…Ce sa mai spun, este o „placere”.

A intrat in familia noastra la 5 zile dupa ce am pierdut primul nostru catel, pe Brandt, si dupa care a fost atata jale incat nu am rezistat si ne-am dus in piata de unde ne-am intors cu o chestie micuta, carliontata, care imi incapea in palma. Se spune ca animalele isi aleg stapanul, si in cazul Mayei a fost astfel: din piata am ales o alta „fetita” si am vrut sa merg sa vad „parintii”.

Cand am ajuns acolo, catelusa pe care o luasem initial a fugit printre fratiorii ei, si Maya a venit la noi si a inceput sa-l traga de sireturi pe baiatul meu . Asa ne-am hotarat ca ea sa fie „aleasa”.

Este un caine tare iubitor, inimos, dar, cum v-am spus, nu suporta sa ramana singura, asa ca uneori trebuie sa facem cu schimbul pentru a nu ramane singura, mai ales noaptea.

Mai tarziu am sa vi-l prezint si pe motanul Mika, vedeta incontestabila, ca doar asa ii sta bine unui motan, nu?

Pana atunci, noapte buna!

Lasă un răspuns

