Carnaciori in foietaj

Buna,

M-a sunat sambata seara o prietena si m-a rugat sa ii pregatesc ceva de ziua ei pentru colegele de la munca.

Timpul era scurt, asa ca m-am hotarat rapid la un foetaj cu carnaciori. Mmm, am gasit niste carnaciori deliciosi, semiafumati, semiuscati, dar superbuni.

Dintr-un pachet de foetaj ies aproximativ 24 de rulouri, in functie de cat de late taiem fasiile.

Inainte de a pune carnaciorii putem unge fasiile cu mustar, sau si mai bine, cu sos Dijonnaise. Am vazut asta intr-o emisiune pe teme culinare, si credeti-ma, este foarte gustos.

Am pus rulourile in tava, si le-am uns cu ou batut, ca, nu-i  asa, trebuie sa ne bucuram intai privirea!

Imagine

Cam asa arata, singura problema este ca trebuie servite calde, sunt mai gustoase asa.

Imagine

Pofta buna si voua, daca va trece prin cap sa pregatiti ceva rapid si gustos pentru prieteni. >:D<

Lasă un răspuns

