Ciorba de zarzavat

Buna,

Cred ca vara este raiul ciorbelor de zarzavat, si a supelor de legume.

Ce poate fi mai bun decat sa te racoresti cu o farfurie de ciorba, garnisita cu tot felul de verdeturi?

Asa ca ieri am facut un bors clasic de legume.

Am pregatit ceapa, morcov, telina, dovlecel, rosii, patrunjel verde, leustean, loboda, si pentru dres, un ou.

ImagineImagine

Am pus o oala cu apa la fiert, cu o ligurita de sare,  si o tigaie la incins, cu 2-3 linguri de ulei,

Cand s-a incins uleiul am pus legumele si le-am sotat putin, dupa care le-am pus la fiert in oala.

Imagine
Dupa 15-20 de minute am pus si dovleceii, rosiile, zarzavatul, si am lasat sa fiarba, pana se fierb bine toate. (se poate verifica incercand morcovul).

Imagine

La sfarsit am pus borsul pe care l-am fiert separat, ca sa se distruga bacteriile.

Imagine

Am mai lasat la fiert inca 5 minute, am inchis focul, si am dres borsul cu un ou. Oul se bate bine, se adauga cateva linguri de apa, dupa care se toarna in bors.

Imagine

Am adaugat si putin „Secretul gustului”, dupa care am pus verdeturile si am acoperit oala cu capac, si l-am lasat sa se potoleasca.

Ne-am delectat cu ciorbita cu ardei iute, mmmmm.

ImagineImagine

Pofta buna si voua.

2 responses to “Ciorba de zarzavat

  1. nu pot sa ma abtin sa nu spun ca este foarte greu sa studiezi aceste retete prezentate de tine aici pentru ca te ia cu lesin de la stomac de foame , sunt asa de apetisant prezentate si descrise incat salivezi la prpriu….. felicitari si nu te opri. Succes si inca odata felicitari!😉

Lasă un răspuns

