Snitele din piept de pui

De cativa ani, mai exact de cand am inceput sa trimit pachete, pachetele, caserole si alte recipiente catre copii la Bucuresti, am cautat sa pregatesc bunatati cat mai sanatoase, atat cat se poate in vremurile astea.

Una dintre bunaciuni, de care n-o sa ne saturam niciodata, sunt snitelele de piept de pui.

Bucatile de snitel le tai cum imi vine, mai mici, mai mari, mai groase, mai subtiri, pentru gustari, pentru pachetele la munca, etc.

ImagineImagine

Dintr-un piept de pui eu fac cam 12-16 snitele, si folosesc 4-5 oua.

Important este sa le condimentati cu putina sare, piper si neaparat boia de ardei, dulce sau iute, dupa preferinte, care le da si o culoare frumoasa, pe langa gust.

Deci am batut oualele cu putina sare, nu am pus alt condiment pentru a nu se inchide la culoare, si am incorporat si 2-3 linguri de faina, a rezultat un aluat ca de clatite mai consistent, asta este varianta cea mai rapida.

Imagine

Cu alta ocazie am sa fac snitelele cu pesmet.

Am pus tigaia pe foc, si cand s-a incins uleiul am inceput sa dau bucatelele de carnita prin acel aluat si le-am pus la prajit. Focul trebuie sa fie moderat, ca sa nu se arda.

Imagine

Cum vi se par? Bune, nu? Sa vedeti cum e sa mancati snitele calde la un mic dejun intr-o zi libera…

Sa aveti pofta, si ca de obicei, astept cu nerabdare comentariile.

4 responses to “Snitele din piept de pui

  1. Pingback: Gatesc pentru tine…:)) | Gatim si Povestim

  2. Asa este. Sa stii ca ma intrebam azi ce mai faci, m-am obisnuit cu pozele tale din fiecare dimineata si am avut impresia ca nu ai mai postat.

  3. Pingback: Astazi gatim… | Gatim si Povestim

Lasă un răspuns

