Pizza rapida :)

Astazi ne-am intors infometati de pe unde a avut treaba fiecare, si le-am propus copiilor sa facem rapid o pizza.

Norocul meu a fost ca aveam drum la Real, si am trisat putin, am cumparat cateva blaturi, pentru ca recunosc, nu mi-am batut capul niciodata cu secretele prepararii unui blat de pizza perfect, pentru ca mananc extrem de rar pizza.

Buuun, m-am apucat de treaba, am deschis cuptorul, si am inspectat frigiderul, unde am gasit: sos de rosii, home made, pe care il folosesc si la paste, salam, o bucatica de muschi, ardei capia, ceapa rosie, care este mai putin usturatoareJ, ketchup picant, si bunatate de cascaval, fara de care nu se concepe o pizza perfecta.

Am folosit o tava dreptunghiulara in care au incaput exact 2 blaturi, pe care am uns-o cu putin ulei de masline.

Pe fiecare blat am pus din belsug sos de rosii, am taiat fasiute, rosiile, ardeii si carnitele, le-am pus, din ochi, pe blat, dupa care am pus muult cascaval ras.

ImagineImagine

Imagine

Nu este nevoie sa spun ca fiecare isi poate prepara pizza cu tot ce-I trece prin cap, dar este bine ca baza sa fie un sos de rosii, iar acesta pe care il folosesc eu este mai mult decat gustos, are tot felul de condimente, si da un gust excelent.

Dupa cum arata, a iesit o bunatate, de-mi lasa gura apa si mie.

ImagineImagine

Sa aveti pofta!

Lasă un răspuns

