Salata de ciuperci cu maioneza

Buna dragilor,

Azi am sa postez  o reteta minunata care-i placea mult lui Petrica. Ideea a fost a prietenei mele, ea obisnuia sa o faca de fiecare data cand eram invitati la ei, tocmai de aceea am pregatit-o la pomana de 6 luni.

Am folosit 1,5 kg de ciuperci micute si albe, deoarece este important ca salata sa aiba o culoare frumoasa, un borcan de maioneza de 500g (Hellmans), pentru ca am avut multe de facut si am preferat sa cumpar maioneza, si 2 capatani de usturoi.

Am curatat ciupercile, le-am spalat, dupa care le-am pus la fiert in apa cu sare.

Imagine

Le-am lasat cam 20 de minute, dupa care le-am scos, le-am lasat la scurs, si dupa ce s-au racit, le-am taiat cubulete.

ImagineImagine

Am frecat bine usturoiul tocat, cu putina sare, la care am adaugat din cand in cand cate putin ulei ca la maioneza, pana s-a format o pasta, dupa care l-am adaugat in maioneza.

Imagine

Am pus ciupercile, bine stoarse, ca sa nu se inmoaie preparatul, si am amestecat incet cu o lingura.

Am potrivit de gust, dar nu a fost nevoie decat de putina sare, deoarece maioneza era acrisoara déjà.

ImagineImagine

Ce sa spun, eu nu sunt mare fan din pacate, din cauza sensibilitatii ficatului meu, dar am mancat si eu la masa, de parca nu mancasem de o saptamana J), deci a iesit grozava!

Si multumesc ajutoarelor!

Ca de obicei, sper sa va reuseasca, este un preparat care merge foarte bine si atunci cand pregatim ceva de post, doar ca trebuie sa adaugam maioneza de post. Sa aveti pofta!

Eu va stau la dispozitie cu orice, inclusiv cu prepararea, dar asta o stiti déjà. J)

3 responses to “Salata de ciuperci cu maioneza

  1. arata super si o mancare care arata bine te imbie sa o incerci … sunt sigura ca-i delicioasa … succes in cantinuare …

  2. Multumesc, intradevar este delicioasa, vor mai urma si alte chestii bune. Succes si tie, si sper sa gasesti raspunsuri la framantarile tale, si ceea ce cauti si crezi ca meriti.

  3. chiar este delicioasa🙂

Lasă un răspuns

