Dovlecei pane

Salutari,

Astazi m-am gandit sa postez si cateva retete mai usoare, si am sa incep cu dovleceii pane, care pentru mine reprezinta o delicatesa, imi plac la nebunie!!!

Un dovlecel, 2 oua*, 2-3 linguri de faina, 3-400 ml de suc de rosii si jumatate de capatana de usturoi ajung cam pentru doua portii.

Imagine

ImagineImagine

Am curatat dovlecelul de coaja si l-am taiat in felii subtiri, cam de 1cm. Am batut oualele cu putina sare, am adaugat piper, cimbru, boia de ardei, si am adaugat, in ploaie,  faina, si am ametecat pana cand am obtinut un aluat putin mai gros decat aluatul de clatite.

Imagine

Am pus tigaia la incins si am adaugat ulei. Bucatelele de dovlecel le-am pus direct in aluat pentru ca trebuie sa le adaugam cat mai repede in tigaie, deoarece se prajesc la foc mai iute,( sunt legume, nu necesita timp indelungat de prajire),  si se pot arde daca ne mocaim. :))

Imagine

Nu este nevoie sa punem hartie absorbanta cand scoatem feliutele, ca la snitele, deoarece uleiul le da un pic de gust.

Separat am pregatit sosul**, adica am pus suc de rosii in care am adaugat usturoiul tocat foarte fin. Cred ca mai simplu de atat nu se poate! Am turnat sosul peste dovlecei, si am acoperit putin vasul, ca sa se patrunda toate aromele.

*Daca tineti post nu se mai face aluatul cu oua, se foloseste doar putina apa minerala sau sifon.

**La sos puteti sa adaugati orice verdeata, dupa gust, eu m-am multumit cu condimentele pe care le-am pus in ou.

Sa aveti si voi pofta!

Lasă un răspuns

