Saramura de macrou

Buna dragilor,

Hai sa facem azi si ceva bun cu peste, si ce poate fi mai bun decat o saramura?

Imagine

In familia mea toti prefera pestele fara oase, asa ca solutia pe care am gasit-o in pescariile noastre este macroul. Incerc din rasputeri sa-l cumpar cat mai proaspat congelat J),( un indiciu ar fi culoarea argintie, pe langa altele).

Pentru 3 portii am cumparat 3 bucati de peste mai mari. De obicei tai coada si capul, si il sectionez pe lung, si fiecare jumatate o tai in doua, pentru ca este mai comod sa le asez pe gratar si sa le manevrez. Am  condimentat pestele, cu sare, piper, boia de ardei, etc., si l-am tinut in frigider vreo 2-3 ore.

Buuun, m-am apucat de gatit, si in timp ce sfaraia pestele pe gratar, (si cartierul era plin de mirosuri), am pus o craticioara pe foc, cu apa si sare, pentru saramura. Pentru gust si aspect, am adaugat o rosie, cateva felii de ardei gras, si un ardei iute.

Bineinteles, am pus si de mamaliga. =))

Intr-un vas yena  mai inalt am pus pestele peste care am turnat saramura, si am aruncat si cateva frunze de patrunjel verde, doar asa ca sa ne binecuvantam si alte simturi. Am acoperit si am lasat 10 minute ca sa se patrunda pestele cu bunatate de saramura!

Imagine

Simplu si delicios, ca deobicei . :p

Abia astept sa aud comentarii…

Sa aveti pofta si voi!

3 responses to “Saramura de macrou

  1. eu sunt fan-ul nr. 1 al acestui tip de mancare… nu ma pot satura niciodata, chiar daca stiu ca a doua zi s-ar putea sa nu-mi fie foarte bine😛

  2. Pingback: Saramura de macrou « JulliArt

Lasă un răspuns

