Ardei umpluti

Salutari,

Cred ca a venit vremea si pentru niste ardei umpluti, ca tare-s buni vara, doar ca de data asta i-am facut cu carne.

Am avut cam 600g de carne tocata, vita si porc, 8 ardei potriviti, o cana de orez,suc de rosii, 4 rosii pentru capacele, marar, sare, piper, putin cimbru.

Am calit putin ceapa, am pus sucul de rosii, dupa care am adaugat orezul si am lasat putin pe foc, pana ce s-a umflat putin, si s-a legat.

Am lasat sa se raceasca, dupa care am amestecat orezul cu carnea, am pus mararul tocat, si am potrivit de gust cu sare si celelalte condimente.

Cu un cutit bun am “capacit” ardeii, le-am scos cotoarele, i-am spalat si i-am lasat la scurs cu gura in jos.

Am inceput sa-i umplu, le-am pus capace din rosii, dupa care i-am calit putin in ulei. Procedez asa, tot tata m-a invatat, pentru a “indulci” putin gustul ardeiului. O prietena de-a mea ii caleste inainte de a-I umple, este mai comod asa pentru ca nu sare uleiul…

Dupa asta i-am pus intr-o cratita, am adaugat suc de rosii, subtiat cu putina apa, pana i-am acoperit, i-am lasat putin pe foc, sa dea intr-un clocot, doua, dupa care i-am bagat la cuptor. Cand se rumenesc frumos e semn ca sunt gata.

Spuneti voi daca nu arata grozav?

Nemaivorbind de gust, cu putin iaurt deasupra, ca smantana nu este pe placul ficatelului meu.:))

Sa aveti pofta!

4 responses to “Ardei umpluti

  1. Bre! Mai lasa unul si pentru maine… sa te poci critica!

  2. Gata ma duc la piata sa iau ce imi trebuie.
    Voi reveni cu detalii despre minunatie!

  3. Te invidiez deja, mie imi plac la nebunie! Urmatorii ii fac fara carne, sa vezi atunci deliciu!!! Deocamdata am in „menu” vinete umplute…sa vedem ce-o iesi. Pofta buna, daca deja i-ai mesterit!

Lasă un răspuns

