Fasole pastai conservata la congelator

Mie imi place cea galbena, pentru ca este mai gustoasa, dar si pentru ca este soiul cel mai raspandit in zona noastra. J)

Asa ca am cumparat 3 kilograme de fasole, am spalat bine fiecare pastaie si am indepartat capetele, si le-am taiat in bucati. Am pus o oala cu apa la fiert, cu o lingurita de sare, si cand a inceput sa clocoteasca apa le-am pus la fiert, pana s-au inmuiat putin.

Le-am scos intr-o strecuratoare, le-am lasat sa se raceasca si le-am pus in pungute, dupa care le-am indesat in congelator.

In acelasi mod pregatesc si dovlecei pentru iarna, dar ii oparesc doar, ca sa nu ocupe mult spatiu. Sunt minunati la ciorbe, eu inlocuiesc de multe ori cartofii care nu imi prea priesc.

Prind foarte bine cand sunt in criza de timp, si nu numai. J)

Spor la treaba si voua, daca aveti timp, daca nu, spor la cumparaturi. J)))

Lasă un răspuns

