Pui cu fasole pastai

Buna,

Astazi cineva a gatit inspirata fiind de postarile mele! Ce bine ma simt!

De aceea trec repede peste emotii J), si ma apuc sa povestesc  ce am pregatit in weekend la felul doi, si anume, pui cu fasole pastai.

Pentru ca am avut zile in care trebuia sa ma tin ocupata, printre altele am umplut si congelatorul cu fel de fel de pungulite si pachete. La fel am procedat si cu niste fasole pastai pe care le-am aranjat frumos si le-am pus deoparte. Daca va intereseaza, urmariti link-ul si veti gasi pe scurt metoda mea de congelare a legumelor pentru iarna. Pe langa asta, carnea pentru gatit, chiar si pestele, inainte de a le congela, le  condimentez, pentru ca atunci cand vreau sa pregatesc ceva  doar le dezghet si  nu mai pierd timpul asteptand sa isi faca treaba condimentele. J . In plus,cine urmareste retetele mele deduce cu usurinta ca sunt adepta carnii de pui, dar, intotdeauna indepartez pielita.

Deci pe langa carnita de pui si fasole pastai, am avut nevoie de o ceapa, un ardei capia, 4-5 rosii, o legatura buna de marar, putin cimbru, sare si piper,  si m-am apucat de treaba.

Am pus carnita la prajit, am taiat ceapa si ardeiul capia marunt, am curatat rosiile de coaja si le-am taiat cubulete. Cand am considerat ca este gata carnita, am pus ceapa si ardeiul, le-am lasat putin sa se caleasca, dupa care am adaugat si rosiile, si am mai lasat putin pe foc pana s-au legat toate intr-un sos.

Atunci am adaugat fasolea, care nu a necesitat mult timp ca sa fiarba pentru ca era déjà pe jumatate fiarta, si am adaugat o cana de apa fiarta.

Cu putin inainte de a lua cratita de pe foc am pus si bunatate de marar maruntit, si gata, in 10 minute ne lingeam pe degete déjà. J)

Sa aveti spor si inspiratie la gatit, si pofta buna!

Lasă un răspuns

