Supa de pui cu galuste

Buna,

Cand vine toamna mi se face pofta brusc de supa de pui cu galuste.

Si cum trebuia sa fac ceva de mancare pentru weekend, am cotrobait prin congelator si am descoperit o punguta cu ceva carnita de pui, numai buna pentru o supica.

Pe langa bucatelele de pui am curatat o ceapa, un morcov, un patrunjel, o bucata de telina, frunze de telina si de patrunjel si toate astea pentru o oala de 4 l. Legumele le-am taiat rondele pentru ca imi place sa le vad in farfurie.

Am pus o oala de 4l cu apa si o lingurita de sare pe foc si am aruncat inauntru carnita, am asteptat sa dea intr-un clocot dupa care am varsat apa si am clatit bucatelele si le-am pus din nou la fiert in alta apa.

Din momentul asta le-am lasat sa fiarba la foc mic, am luat cu grija spuma care s-a format, dupa care am adaugat legumele si frunzele de telina tocate marunt.

In timpul asta am pregatit galustele: dintr-un ou si 3-4 linguri de gris. Adica, am separat albusul de galbenus, am batut albusul spuma tare, am adaugat galbenusul, dupa aceea si grisul, in ploaie, amestecand numai prin rasturnare ca sa nu se lase albusul. Am lasat deoparte amestecul ca sa se umfle grisul.

Cand s-au fiert si legumele am modelat galustele cu o lingurita si le-am pus la fiert.

Dupa vreo 5 minute s-au ridicat la suprafata si s-au umflat,  semn ca sunt fierte asa ca am inchis focul, am luat oala de pe aragaz si am presarat patrunjel tocat.

Va urez  sa aveti inspiratie si spor la gatit si pofta buna si voua!

2 responses to “Supa de pui cu galuste

  1. intra și crează o pagina pe Facebook cu acest nume!
    Gatim si povestim! apoi le linkuiesti intre ele…

Lasă un răspuns

