Vinete si ciuperci umplute cu legume

Buna,

Aproape ca trece sezonul si eu nu am facut vinete umplute?

Asa ceva nu se poate, asa ca m-am gandit sa fac reteta cu legume, neaparat cu ciupercute si cascaval ras deasupra, mmmmm, un deliciu! Ca bonus, am pregatit si cateva ciuperci pentru umplut…

Am achizitionat doua vinete potrivite, frumoase si sanatoase, 250-300 g de ciuperci, de fapt vreo 6 bucati mari, o ceapa, 2 catei de usturoi, un ardei capia, 6-7 rosii, sare, piper, putin Delikat, ulei de masline, 250 g cascaval, putin patrunjel verde si o ligurita de unt cu care am uns tava, dar la fel de bine puteti folosi ulei.

Am taiat vinetele in jumatate pe lung, cu o lingurita am scobit miezul, am pus un praf de sare si le-am lasat deoparte.

Am taiat marunt ceapa, ardeiul, usturoiul si miezul vinetelor si le-am calit bine cu 2-3 linguri de ulei de masline. Am adaugat 3 rosii curatate de coaja si taiate cubulete, dar si 2 ciuperci precum si coditele de la celelalte, la fel bucatite, si am potrivit gustul cu sare, piper, Delikat. Acum, poate adauga fiecare ce vrea, dupa gust, poate putin rozmarin, busuioc, etc. care merg de minune cu legumele de mai sus.

Cu amestecul asta minunat am umplut vinetele  si ciupercile, si le-am acoperit cu feliute de rosii.

Au stat la cuptor 30 de minute, dupa care am pus cascaval ras si le-am mai lasat inca 10 minute, si nu pot sa va spun ce mirosuri erau in bucatarie!!!

Am mancat cu mare pofta, aproape fierbinte…

Pot sa va sugerez sa pregatiti asa ceva si cand aveti invitati la masa, ca aperitiv cald, si daca va mai ramane au un gust minunat si a doua zi, reci.

Spor la treaba, si pofta buna va doresc.

2 responses to “Vinete si ciuperci umplute cu legume

  1. Excelente! Petru – care mananca legume de doua ori pe an, a mancat portie dubla!

  2. Ma bucur, sa va fie de bine! Da’ n-ai pus si tu o poza?

Lasă un răspuns

