Ciulama cu piept de pui

Salutari,

Astazi am pregatit o ciulama cu carnita de pui, cu mamaliguta, si abia astept sa va impartasesc reteta si voua, poate sunteti in pana de idei pentru masa de pranz, sau de ce nu, pentru cina.

Pentru 3-4  portii am folosit un piept de pui, 3-4 linguri de faina, 300ml de lapte, sare, piper, Delikat, si putin patrunjel verde.

Pe scurt, am bucatit pieptul de pui si l-am pus intr-o tigaie pentru a-l praji putin. In timpul asta am dizolvat faina cu putina apa, pana a capatat o consistenta fluida, ca o smantana subtire.

Cand s-a prajit carnita, am dat focul mic, am inceput sa torn incet faina, amestecand ca sa nu se formeze cocoloase, si am lasat pe foc pana s-a inchegat ciulamaua bine. In cazul in care este prea subtire, mai dizolvam 2-3 linguri de faina si le adaugam. Am potrivit gustul de sare, am pus si o ligurita de Delikat.

Am lasat cam 5 minute la foc mic, de fapt pana s-a inchegat bine faina, dupa care am turnat laptele in suvoi subtire, amestecand intruna, si am mai lasat sa clocoteasca vreo 2-3 minute. Dupa ce am luat de pe foc, am presarat patrunjel tocat marunt, iar in momentul servirii am pus putin piper proaspat macinat.

Am facut si mamaliguta, asa ca ne-am delectat, mai bine zis, ne-am lins pe degete, asa buna a fost! J))

Spor la treaba si voua, si sa aveti pofta!

Lasă un răspuns

