Salata cu paste si sunca presata

Salata de paste cu sunca presata

Buna, astazi am sa postez ceva din categoria “are gust de se termina!!!” J))

Cautand si eu, ca toata lumea, o idée pentru ceva usor, rapid, ieftin si bun, J))), mi-am amintit de reteta de paste cu sunca presata .

Asa ca, pentru doua portii zdravene,  am pus la fiert o jumatate de pachet de paste, adica 250g, (am folosit Barilla, sunt preferatele mele), 2-3 linguri de maioneza, 2 castraveti murati si cateva felii de sunca pe care le-am taiat fasiute.

Buun, am pus pastele la fiert in apa cu putina sare  si o ligurita de ulei, ca sa nu se lipeasca.

Dupa ce s-au fiert le-am lasat sa se raceasca, dupa care am adaugat maioneza, castravetii taiati felii si sunca, si am amestecat usor, si…ne-am infruptat, mmmmm…o bunatate!

Simplu, nu?

Pofta buna si voua!

Lasă un răspuns

