Salata cu ton

Ieri mi-a spus Iulia ca ii este pofta de o salata cu ton…

Buna idée, asa ca astazi m-am apucat de treaba.

Pentru 2 portii am cumparat o conserva de ton in suc propriu, o salata, o conserva de porumb  boabe, iar masline si castraveti murati aveam in casa. Bineinteles am desavarsit totul cu un praf de sare, piper si ulei de masline. Cat de simplu!

Intr-un castron am pus salata, spalata, scursa bine si taiata fasii, conserva de ton, porumbul, castravetele murat taiat felii, maslinele fara samburi, am potrivit gustul de sare si piper si am terminat cu uleiul de masline. Daca va place, puteti pune si maioneza, dar puteti face combinatii cu alte legume care va plac, gen morcov, gogosari murati, etc.

Noi am fost multumite, a fost la fel de buna dupa cum arata in poza.

Sper sa va fi dat o idée pentru cina, de ce nu si pentru un pranz mai usor, ca ne cam straduim sa ne mentinem silueta  J)).Si este o salata destul de satioasa.

Pofta buna si voua!

Lasă un răspuns

