Friptura de ied

Pentru ca am descoperit minunata carne de ied, mi-am propus sa fac si o fripturica la cuptor.

Cred ca v-am mai spus ca nu am mai gatit ied, iar miel gatesc doar pentru masa de Pasti, dar mi-am facut curaj. Doar ce se poate intampla? J)

In primul si-n primul rand m-am apucat sa pregatesc carnita, si anume, am uns-o cu sos Dijonnaise, putin ulei de masline, si am presarat din belsug sare, piper, putin cimbru, rozmarin, boia de ardei, plus feliute de usturoi, dupa care am turnat cam o cana de vin rosu.  Am acoperit bucatile cu folie alimentara si le-am lasat la frigider pana a doua zi.

Si a venit si ziua in care am pus la cuptor minunata (speram eu)fripturica. Pentru eficienta, am curatat 6 cartofi mari si i-am taiat felii, cam de 1 cm grosime, am presarat putina sare si piper,si am facut un pat pentru bucatile de carne pe care le-am pus cu tot cu sosul in care s-au marinat.

Nu pot sa va spun ce bunatate a iesit…Cartofii s-au fragezit si au capatat un gust minunat de la carne, dar si de la marinata in care a fost tinuta.

Daca v-a fost de folos reteta, va urez si voua spor la treaba si pofta buna!

2 responses to “Friptura de ied

  1. Vezi ca ai gresit categoria

Lasă un răspuns

