Omleta cu sunca si branza

Buna,

Pentru “de dimineata” J), o reteta de omleta, ca doar putem sa ne rasfatam, macar o data pe saptamana, nu?

Pentru doua portii am pus 4 oua mari, doua felii de sunca presata si telemea de bivolita (ca asta am avut eu in casa) taiata cubulete. Oricum, iese buna cu orice fel de branza mai grasa, nemaivorbind de cascaval! Condimente, sare si piper, si putina boia de ardei, care da si o culoare frumoasa, pe langa gust.

Am taiat si doua rosii, am pus si un pic de patrunjel verde, si….imi lasa gura apa si acum. J)

Stiti ca toata lumea recomanda sa servim micul dejun, ca sa avem energie toata ziua. Pai dupa cum arata omleta asta, cine se mai opune? ;))

Sa aveti pofta!

Lasă un răspuns

