Pui cu legume la cuptor

O reteta foarte simpla, hranitoare si gustoasa.

Am avut pulpele si aripile de la un pui maricel, cam de 2 kg, 1kg de cartofi,un ardei capia, o ceapa, un catel de usturoi, 2 linguri de bulion de capia, o cutie de rosii in bulion si 200 g de suc de rosii, (care pot fi inlocuite cu cateva linguri de bulion dizolvat in apa), cimbru, rozmarin, piper, sare, o lingurita de Delikat, 50-75ml de ulei.

Bucatile de pui le-am curatat de pielite, si le-am presarat cu putina sare, piper, condimente, si le-am lasat vreo 2 ore la frigider.

Am aprins cuptorul, si am pregatit o tava in care am pus: cartofii taiati sferturi, ceapa taiata pestisori, usturoiul feliute, ardeiul capia fasii subtiri, si condimentele, rosiile si sucul de rosii, uleiul, sarea si Delikat-ul, dupa care le-am amestecat bine, ca sa patrunda condimentele peste tot.
Deasupra am pus bucatelele de pui si am mai adaugat putina apa, pana pe la jumatatea tavii.

Am uns cu putin ulei si bucatelele, si gata, am bagat tava la cuptor. De obicei nu prea stau cu ochii pe ceas, imi place sa verific mancarea mai des, cu atat mai mult cu cat mi-am schimbat aragazul si nu prea ma inteleg cu toate butoanele alea J). Cam la jumatate de ora am intors bucatile de pui ca sa se rumeneasca pe ambele parti, dupa care am mai verificat cartofii si carnita, dupa inca 15-20 de minute. Cand s-au rumenit frumos am inchis.

Am servit, cu castraveti murati. Simplu si gustos, mai trebuia sa spun asta? J)

Pofta buna si voua!

One response to “Pui cu legume la cuptor

  1. Pingback: Astazi gatim… | Gatim si Povestim

Lasă un răspuns

