Drob cu carne de ied

Buna,

Atunci cand am cumparat jumatatea de ied, m-am ales si cu jumatate din maruntaie. Normal ca m-am gandit la un drob, chiar daca asta te poate duce cu gandul la Paste. :))

De obicei, cand fac drob, completez cu maruntaie cumparate separat, si cu putina carne tocata, pentru ca, de ce sa nu recunosc, este vorba si de cantitate. Dar de data asta am completat cu piept de pui.

Maruntaiele cantareau cam 500g, la care am adaugat 700g de carne de pui tocata, 4 oua, 2 legaturi de ceapa verde, o ceapa uscata, o capatana de usturoi (nu am gasit usturoi verde), 2 legaturi de marar, putin cimbru,un varf de cutit de rozmarin, piper, o lingurita de boia de ardei si sare dupa gust.

In plus am avut frumusete de prapur, in care am invelit drobul atunci cand l-am bagat la cuptor. Am pus maruntaiele la fiert in apa cu sare, dupa ce-au fiert le-am lasat sa se raceasca. Din momentul asta am aprins si cuptorul, si am tapetat craticioara cu prapurul. Am tocat pieptul de pui, si am continuat cu maruntaiele, si restul ingredientelor. Cu alte cuvinte, le-am tocat pe toate, mi-a fost mai usor asa. Exista si varianta, foarte gustoasa, de a cali putin ceapa, dar eu evit atat cat pot prajelile. Pe de alta parte, prapurul are destula osanza ca sa nu mai fie nevoie de alta grasime. Dupa ce am terminat, am trecut prin masina de tocat si o felie de paine, inmuiata putin in lapte. Am batut bine oualele si le-am turnat peste tocatura. Am omogenizat amestecul si am potrivit gustul cu condimente.

Am bagat craticioara la cuptor unde a stat cam o ora, la foc potrivit, de fapt in momentul in care prapurul este bine rumenit, este gata. Am servit o felie alaturi de gogosari in otet si mustar.

Spor la treaba si pofta buna si voua!

Lasă un răspuns

