Supa de gaina cu taitei de casa

Buna,

Zilele acestea am fost racita L, si cum nu prea sunt adepta medicamentelor, am incercat pe rand cam tot ce tine de farmacia bunicii.

Si pe langa ceaiuri, siropuri si alte remedii, am facut o supa de gaina care se recomanda in astfel de situatii, dar efectul a fost dublat de cele 30° de afara J).

Nu sunt multe de povestit, pe langa bucatelele de carne am pus un morcov, un patrunjel, neaparat o ceapa si frunze de telina si de patrunjel, la o oala de 3-4 litri.

Am pus carnea la fiert in oala cu apa rece si cu o lingurita de sare, care ajuta la formarea spumei. Oala trebuie pusa pe foc mic ca sa se ridice spuma, pe care am adunat-o cu grija, dupa ca am adaugat ceapa intreaga, morcovul si patrunjelul taiati felii, frunzele de telina tocate, si am lasat sa fiarba.

Intre timp am preparat taiteii, dintr-un ou si faina.

Am batut oul cu jumatate de lingurita de sare si am inceput sa adaug faina, pana cand am obtinut un aluat destul de tare ca sa poata fi framantat. L-am lasat putin sa se odihneasca, dupa care am presarat faina pe masa si am intins foaia de aluat cat mai subtire posibil, presarand faina ca sa nu se lipeasca de masa sau de sucitor. am inlaturat surplusul de faina, dupa care am rulat aluatul pe care l-am taiat fasii subtiri.

*Pentru niste taitei si mai gustosi, puteti folosi doar galbenusul, vor iesi mai fragezi.

De asemenea, daca aveti timp, puteti face o cantitate mai mare, din 2-3 oua, ii taiati cat mai subtiri, ii lasati la uscat intr-un loc racoros, dupa care ii pastrati intr-o punga de hartie, si ii folositi la orice mancare sau desert doriti.

Taiteii i-am fiert separat si dupa ce i-am pus in supa am mai lasat 5 minute sa fiarba, am inchis focul si am presarat patrunjel tocat.

Abia am asteptat sa mananc o farfurie de supa, din cauza racelii nici nu mi-am dat seama daca era gustoasa, dar efectul l-am simtit dupa cateva minute, m-a inviorat si am putut sa respir! Cel mai bun medicament!

Spor la treaba si voua, si pofta buna!

Lasă un răspuns

