Varza cu carne

Buna,

Ce poate fi mai bun la vremea asta, decat o portie de varza cu carne?!

Asa ca am cumparat doua verze frumusele, cam 2,5 kg, 1 kg de carne de porc (mie imi place sa aiba o fasiuta de grasime, pentru ca se topeste in varza si ii da o savoare deosebita), un ardei capia, doua cepe, un morcov, 4 rosii si o ceasca de pulpa de rosii, o lingura de bulion de capia, o cana de bors, sare, o lingurita de Delikat, piper si cimbru.

Am curatat varza, si am taiat-o cat am putut de fin, dupa care am frecat-o cu o lingura de sare grunjoasa si am lasat-o deoparte.

Am taiat carnea in bucati potrivite si am rumenit-o putin. Am pus peste ea ceapa, morcovul si ardeiul capia, taiate marunt, le-am lasat sa se caleasca un minut, am stins cu apa si am pus varza pe care am stors-o bine in pumni.

Deasupra am pus rosiile date prin razatoare, bulionul de capia si am completat cu restul de condimente, fara sare, pentru ca am folosit-o cand am frecat varza. J

Din momentul asta am bagat cratita direct la cuptor, unde a stat cam doua ore, dar cu 15-20 de minute inainte am pus si borsul, pentru ca ii da o aroma si un gust deosebite.

Cam asta a fost, am servit-o cu mamaliguta si ardei iuti.

Va urez sa aveti inspiratie, si pofta buna!

Lasă un răspuns

