Armonie in bucatarie

Buna,

Pentru ca ne intrebam de multe ori ce sa mai gatim, o alta problema este si cum sa alcatuim meniul, si asta pentru ca sunt anumite mancaruri care nu merg cu altele.

De exemplu, nu prea merge sa servim la aceeasi masa, sau in aceeasi zi varza si ciorba, pentru ca folosim bors si la una si la alta, iar daca este varza murata, este ea destul de acra, asa ca putem alege o supa mai usoara, poate chiar de legume.

De asemenea, daca facem sarmale, sau chiftelute, eu una renunt la ciorba de perisoare, oricat de pofticiosi am fi, pentru ca este destul de greu pentru ficatul nostru sa suporte atata tocatura, si la fel, recomand orice alta ciorba sau supa.

Pe de alta parte, daca sarmalutele sunt cu varza murata, obligatoriu le servesc cu mamaliguta, asa ca este o ocazie nemaipomenita sa fac o ciorba acra cu carne de porc, la care merge de minune mamaliguta, ori, in loc de ciorba sa mancam branza cu smantana, sau branza de burduf cu mamaliguta,etc. (scuzati repetitia)

Cum vi se par sugestiile?

Sunt doar cateva dintre situatiile pe care le putem evita, si sa ne ridicam de la masa bucurosi ca am servit ceva bun, si sa ne simtim bine, nu ingreunati.

Sunt curioasa sa va aud parerile, voi cum procedati?

2 responses to “Armonie in bucatarie

  1. Sugestiile, foarte ok mi se par🙂 Mai am multe de invatat dar postarile tale ma fac sa imi doresc sa stau toata ziua numai in bucatarie.

Lasă un răspuns

