Mazare cu carne de pui

Buna,

Am reusit, in sfarsit, sa fac si o mancarica buna cu mazare, bineinteles, tot cu carne de pui. J

Nu este nimic complicat, dar este gustoasa si poate va mai dau o idee despre ce mai puteti gati.

Am folosit mazare congelata (Clever) surprinzator de frageda si dulce, doua pungi de cate 500 de grame, 2 pulpe si doua aripi de la un pui maricel, o ceapa, un ardei capia, o legatura de marar, suc de rosii, sare, piper si putin Delikat.

Dupa ce am prajit bucatelele de carne, le-am scos, si in acelasi ulei am calit putin ceapa si ardeiul taiat feliute, am pus mazarea, dupa care am turnat o cana cu apa fierbinte si am lasat sa fiarba pana s-a inmuiat mazarea. Am adaugat si sucul de rosii, am pus si carnea, am mai lasat 5 minute la foc mic, am inchis si am adaugat mararul tocat.

Am servit-o cu gogosari in otet, si toata lumea a fost multumita.

Spor la treaba si voua, si pofta buna!

Lasă un răspuns

