Friptura de pui cu sos

Buna,

Astazi am facut o fripturica din pulpe de pui ,cu sos, pe care am servit-o cu piure de cartofi, nimic extraordinar in asta, poate doar sosul este mai special, dar este doar o sugestie.

Sa va povestesc.

Am avut trei pulpe marisoare, 3 ardei capia, o ceapa, un catel de usturoi si 750ml de suc de rosii (atat avea sticla, dar sucul este productie proprie), sare, piper, o frunza de dafin si o lingurita de Delikat.

* Din ingredientele de mai sus pregatesc un sos deosebit de bun, care imbogateste substantial o garnitura de orez, sau piure, sa spunem. Il prepar cam in acelasi mod, la cuptor, unde il las cam o ora, pana se topesc si se amesteca toate legumele. Folosesc condimente diferite in functie de preparatul pe care il gatesc.*

Pulpele le-am pregatit cu o seara inainte, cu sare, piper si boia de ardei.

Am aprins cuptorul, si am pregatit legumele. Am turnat uleiul, cam 50ml,dupa care am pus toate ingredientele in cratita, fara a le mai cali, sarea, piperul si Delikat-ul, si pulpele deasupra. Peste pulpe am turnat cu lingura putin din sosul care s-a format in cratita, si am bagat la cuptor pentru o ora si jumatate.

Usturoiul l-am adaugat abia la sfarsit deoarece isi pastreaza mai bine aroma.

V-am spus ca am facut garnitura de piure de cartofi, dar merge bine si cu orez sau conopida, etc.

Nu puteau sa lipseasca gogosarii in otet…

Va doresc sa aveti inspiratie, si pofta buna!

Lasă un răspuns

