Ciorba cu carne de pui

Buna,

Am facut astazi o ciorba minunata cu carne de pui, pe care am sa v-o prezint si voua, pentru ca trebuie sa ne energizam cu ceva, e toamna, se lasa frigul si isi fac de cap virusii.

Atunci cand cumpar un pui pun deoparte spinarea, daca dezosez pieptul pentru snitele pastrez osul, etc., asa ca am in permanenta in congelator pungute cu “bucatele” numai bune pentru gatit.

Pentru oala mai mare, de 7l am scos doua pungi, am curatat 2 cepe, un morcov mare, jumatate de telina, patrunjel radacina, doi dovlecei, un ardei capia, 4 rosii si 200ml de suc de rosii, frunze de telina si de patrunjel verde, 2 linguri de Delikat si 0,5l de bors acru.

O sa remarcati in retetele mele de ciorba ca evit sa folosesc cartofi si pun in schimb dovlecei. La fel, daca sunt suficiente legume nu mai pun paste sau taitei.

De aceea recomand sa consumati fara grija ciorba daca sunteti la dieta.

Am umplut oala cu apa cam pe jumatate, am adaugat o lingurita de sare si carnea si am pus pe foc mic, ca sa se ridice incet spuma, pe care o indepartam cu grija. Daca focul este prea iute se tulbura zeama.

Am curatat legumele si le-am taiat bucatele pe unele, iar pe altele le-am dat pe razatoarea mare, iar rosiile (docojite) si dovleceii i-am taiat cubulete.

Dupa ce am strans spuma, am lasat sa mai fiarba cam 15 minute dupa care am adaugat si legumele pentru ca este o carne care fierbe foarte repede. (daca folositi pui de tara sigur va dura mai mult pana se inmoaie carnea).

Imi place sa pun si tulpinile de la verdeata, taiate marunt, iar frunzele le adaug dupa ce sting focul, pentru mai multa aroma.

Cam intr-o ora si jumatate am adaugat sucul de rosii si borsul fiert inainte si am potrivit gustul cu putin Delikat si sare. Am mai lasat 5 minute sa clocoteasca dupa care am stins focul. Dupa cateva minute am pus si restul de verdeata.

Sa stiti ca a iesit la fel de buna dupa cum arata, mai ales ca am pus si un ardei iute alaturi!

Spor la treaba si pofta buna si voua!

One response to “Ciorba cu carne de pui

  1. Pingback: Astazi gatim… | Gatim si Povestim

Lasă un răspuns

