Friganele

Buna,

pentru ca ne era pofta de ceva dulce, mi-am amintit de un desert minunat, foarte usor de facut, si anume, friganele, cu care ii incantam pe copii dimineata.

Pe scurt, am folosit o franzela feliata, 3 oua, 300ml de lapte si zahar vanilat.

Intr-o farfurie am pus oualele, batute, in care am pus un praf de sare si o lingura de zahar pudra vanilat, iar intr-o alta farfurie am pus laptele.

Am pus la incins o tigaie cu ulei, la foc potrivit.

Am dat feliile de paine mai intai prin lapte (fara a le imbiba prea tare), iar apoi prin ou, si le-am rumenit pe ambele parti.

Le-am scos pe o farfurie si le-am pudrat cu zahar vanilat.

Cam asta a fost, le-am mancat calde, cu o cana de lapte, si ne-am amintit de copilarie. A lor, nu a mea.

V-am starnit nostalgii?

Pofta buna si voua!

Lasă un răspuns

