Chec aperitiv

Buna,

Astazi am muncit toata ziua ca sa fac niste aperitive mai deosebite, pentru o doamna care isi sarbatoreste ziua de nastere. M-a recomandat o prietena, asa ca mi-am dat toata silinta.

Sper sa fie multumita.

Am facut un chec aperitiv, niste cosulete din aluat fraged umplute cu salata de sunca presata cu maioneza si un “arici” facut dintr-un mar, invelit in folie de aluminiu, in care am infipt niste scobitori pe care am pus cascaval, salam uscat, feliute de ridiche, etc. Ei,  va place cum arata?

Sa incep cu checul aperitiv, de fapt am facut portie dubla pentru ca este si ziua lui Bogdan.

Am folosit 8 oua, 350g de faina, 250ml de lapte, 5 linguri de ulei, 1 plic de praf de copt, 300g de salam cu sunca, 150g salam uscat, (puteti folosi ce va place, sau ce aveti in casa) 250g de branza telemea, (am avut telemea de capra), 125g de cascaval, 150g de masline negre si verzi, 3 felii de gogosar in otet, unt pentru uns tava, sare si piper.

Am pregatit cuptorul si tavile in care am pus hartie de copt unsa cu unt.

Am batut oualele cu putina sare, am adaugat faina si praful de copt, laptele, branza si cascavalul rase pe razatoarea mare.

Restul ingredientelor le-am taiat bucatele si le-am adaugat in compozitie. Am mai adaugat doar piper pentru ca branza a fost destul de sarata.

Cam atat a fost, am impartit aluatul in cele doua tavi si am bagat la cuptor unde l-am tinut cam 40-45 de minute. Oricum am intors tavile dupa 30 de minute ca sa se rumeneasca uniform si am facut si proba cu scobitoarea.

Pot sa va asigur ca din punctul meu de vedere si al Iuliei a iesit foarte bun, dar astept parerea beneficiarilor.

Maine am sa postez si reteta de cosulete.

Spor la treaba si pofta buna!

Lasă un răspuns

