Musaca cu cartofi

Buna.

O mancare foarte apreciata in familia noastra este musacaua. De regula o fac cu cartofii feliati si prajiti foarte putin. De data asta am ales varianta mai simpla cu piure de cartofi.

Am avut cam 600g carne tocata de pui, 1kg cartofi, o ceapa, un ardei capia, o legatura de marar, 2 oua, 200 ml suc de rosii, 50ml de ulei, sare, piper, boia de ardei iute, o lingurita Delikat si o lingura de pesmet.

Am curatat cartofii si i-am pus la fiert in apa cu sare. Am tocat marunt ceapa si ardeiul capia si le-am calit foarte putin in ulei, dupa care am adaugat carnea tocata si am lasat-o pe foc, amestecand, pana cand s-a rumenit putin, pentru ca a capatat un gust mai bun.

Dupa ce s-a racit am adugat un ou, sucul de rosii si mararul tocat, si am potrivit gustul cu sare, piper si Delikat.

Intr-o cratita am pus un strat de piure (jumatate din cantitate), dupa care am pus carnea si restul de piure. Deasupra am batut un ou si am presarat o lingura de pesmet.

Am lasat la cuptor cam 30 de minute, pana cand s-a rumenit frumos deasupra.

Este o mancare foarte gustoasa, asa ca va urez succes si pofta buna si voua!

Lasă un răspuns

