Aperitiv „arici”

Pentru ca de multe ori intampinam probleme cand trebuie sa punem ceva aperitive pe masa, si pentru ca multa lume cauta sa elimine preparatele, mai vin si eu cu cate o idee.

De data asta va povestesc despre un mar, invelit in folie de aluminiu, in care am infipt niste scobitori.

Si ce-am pus eu in scobitorile acelea?

Pai am avut salam crud uscat, ridiche, cascaval, castraveti murati si gogosari acri. Cascavalul si ridichile le-am taiat felii si le-am decupat cu un dispozitiv din inox in forma de steluta, cu care fac uneori si fursecuri.

De fapt fiecare poate puteti face combinatii cu diferite branzeturi, salamuri, masline, boabe de struguri, etc., mie mi se par tare haioase aranjamentele astea, de efect si gustoase.

Va doresc sa aveti inspiratie si sa va surprindeti placut musafirii!

Lasă un răspuns

