Rulouri de bacon cu piept de pui

Un aperitiv minunat, de efect, care se prepara extrem de simplu.

Pentru aprox. 25 de bucati am avut 4 felii de bacon, din acelea rotunde, mari, si bucatele de pui, pe care le-am condimentat inainte cu sare, piper si boia de ardei iute.

Am taiat feliile de bacon in 3, si pe fiecare fasie am pus cate o bucatica de piept de pui, am rulat si am prins cu o scobitoare, care nu permite sa se desfaca ruloul.

Le-am pus in tava si le-am bagat la cuptor pana s-au rumenit, cam 25-30 de minute.

Se pot pregati si cu ficatei de pasare, care se prajesc putin inainte, dar daca le reincalziti, ficatul devine sfaramicios.

In orice combinatie, sper ca le veti pregati la urmatoarea masa festiva, sau chiar pentru o masa in familie.

Spor la treaba si pofta buna!

Lasă un răspuns

