Spanac cu carne de pui

Astazi am gasit o frumusete de spanac proaspat, si nu m-am putut abtine, pentru ca pana la primavara probabil vom manca doar congelat.

Pentru 5-6 portii am cumparat 2,5kg, l-am spalat bine, frunza cu frunza, (asta este singurul dezavantaj, dar altfel nu se poate) si l-am oparit in apa cu putina sare. Eu procedez asa pentru ca este foarte voluminos si scade mult la fiert. L-am pus la scurs intr-o strecuratoare.

Intre timp am prajit (inabusit) carnita, adica trei pulpe de pui, marisoare, pe care le-am taiat in doua, si care au fost condimentate din timp. Le-am scos si le-am lasat deoparte.

Am mai folosit o ceapa, 2 oua, o lingura de otet, 250ml de suc de rosii, o lingura de ardei de capia, sare si putin Delikat.

In uleiul in care am prajit carnea am calit putin ceapa taiata marunt, am stins cu sucul de rosii si bulionul de capia dupa care am adaugat spanacul pe care l-am taiat fasii inainte, putin din zeama in care a fost oparit, l-am lasat sa fiarba 10-15 minute si am potrivit gustul cu sare si Delikat.

Dupa ce am inchis focul am batut oualele si le-am amestecat cu spanacul. Am dres gustul cu putin otet si am pus deasupra bucatile de carne si am acoperit cratita pentru 10 minute.

Daca va place, puteti adauga si 2-3 catei de usturoi tocati marunt.

Va urez pofta buna, cu speranta ca retetele mele va sunt de folos.

Lasă un răspuns

