„Friptura” de cartofi la cuptor

O mancare de post delicioasa cu care ne incanta uneori tata, el a denumit-o “friptura”, in gluma, cand intrebam ce ne face bun.

Eu am folosit cam 1kg de cartofi, o ceapa, un catel de usturoi, un ardei capia, 2 linguri de bulion, 100ml suc de rosii, 50ml de ulei, sare, piper si cimbru.

Am aprins cuptorul, dupa care am curatat legumele, cartofii i-am taiat in sferturi, am adaugat ceapa, usturoiul, ardeiul taiat fasii, bulionul dizolvat in apa, sucul de rosii, am pus condimentele, uleiul si am amestecat cu o lingura, prin rasturnare, ca sa se omogenizeze si sa patrunda condimentele bine.

Am lasat la cuptor pana s-au patruns bine cartofii si s-au rumenit la suprafata.

Am servit cu muraturi din productia 2012.

Spor la treaba si voua si pofta buna!

2 responses to “„Friptura” de cartofi la cuptor

  1. o idee foarte buna,chiar nu mai stiam ce sa fac de mancare,multmesc

Lasă un răspuns

