File de novac prajit

Astazi am pregatit rasolul de salau dar si peste prajit in malai. Se poate prepara si cu faina, dar noua ni se pare mai gustos, crocant, si mai aspectuos cu malai.

Mai exact am cumparat un file de novac pe care l-am portionat, l-am presarat cu sare, piper si boia de ardei iute, si l-am lasat pana a doua zi, pentru ca imi place sa se condimenteze bine. Dintr-un file ies cam 10-12 bucati potrivite.

Am dat bucatile de peste prin malai obisnuit, nu grisat, si le-am prajit bine, pe ambele parti, la foc mediu, pentru ca daca focul este prea iute, exista riscul sa ramana crud la mijloc. Cu cat bucatile de peste sunt mai groase este bine sa avem un strat mai consistent de ulei, pentru a se patrunde bine.

Le-am scos pe hartie absorbanta pentru a elimina surplusul de ulei.

Cand le-am servit am stropit cu putina zeama de lamaie, si…cam atat.

Spor la treaba si pofta buna!

Lasă un răspuns

