Pui cu conopida gratinata

Daca tot am convenit ca ne place conopida, am hotarat sa gatesc din nou, de data asta pe post de garnitura, simplu si gustos, ca de obicei.

Reteta se poate prepara cu piept de pui, dar eu am avut o pulpa mai marisoara pe care am taiat-o in doua, o conopida, un iaurt (puteti folosi si smantana), doua oua, o lingura de unt, 2-3 linguri de pesmet, cateva linguri de cascaval ras, sare, piper, boia iute de ardei si o legatura de marar.

Am condimentat carnea si am rumenit-o putin. Am desfacut conopida in cateva bucati mai mari pe care le-am fiert in apa clocotita pana s-au inmuiat putin.

Am uns un vas yena cu putin unt si am presarat putin pesmet, dupa care am pus bucatile de carne. Pe fiecare dintre ele am pus bucati de conopida care vor reprezenta garnitura.  Am batut oualele, am amestecat cu iaurtul, am potrivit gustul cu condimente, si am turnat sosul peste conopida.

Am presarat cascaval si pesmet, si cateva bucatele de unt, si gata, la cuptor cu ea!

A stat la cuptor cam 45 de minute, ideea este sa fie rumenit pesmetul si sosul legat.

Au rezultat doua portii cu garnitura cu tot, genul de mancare pe care o putem gati si daca suntem la dieta.

Sper sa va fi convins si sa dati fuga la piata.

Spor la treaba si pofta buna si voua!

Lasă un răspuns

