Cupcakes de ciocolata si frosting de menta

In seara asta ne-am rasfatat din nou cu cupcakes, sau briose, dar de data asta am incercat alta reteta.

Am facut portie dubla, adica 24 de briose, pentru ca am vrut sa fac un cadou unei bune prietene care isi va sarbatori ziua de nastere.

Pentru aluat am folosit 500g de faina, 2 oua, 260g de zahar, 370ml de lapte, 140ml de ulei, o tableta de ciocolata rasa (90g), eu am folosit Kandia 75%, 4 linguri de cacao, un plic de zahar vanilat, putina scortisoara, esenta de rom, un plic de praf de copt si un praf de sare.

Am aprins cuptorul si am pregatit formele pentru briose.

Am amestecat faina cu praful de copt, am adaugat oualele batute, zaharul, esentele, sarea, dupa care am incorporat uleiul si laptele amestecand cu lingura sau cu mixerul, daca va vine mai usor.

Am umplut formele de briose putin mai mult de jumatate si le-am dat la cuptor cam 25 de minute. Dar nu uitati: testul cu scobitoare este sfant!

Pentru crema, sau frosting,  am folosit 300g de unt, 200g de zahar pudra, doua capacele (o lingurita) de esenta de menta si o picatura de colorant alimentar verde.

Am batut untul spuma, am adaugat zaharul pudra si am amestecat in continuare. Am adaugat esenta si colorantul.

Am ornat cupcakes-urile cu crema si a rezultat ce vedeti, nemaivorbind ca au iesit delicioase! Combinatia de ciocolata cu menta este minunata!

Va urez spor la treaba si pofta buna si voua!

2 responses to “Cupcakes de ciocolata si frosting de menta

  1. Putin spus, delicioase😀 … ca de obicei, m-am numarat printre FERICITII care au avut ocazia sa deguste bunatatile astea😀 . Excelent !!!

Lasă un răspuns

