Supa de legume

Pentru ca mi-am propus sa vin cu idei cat se poate de simple, am sa postez si o reteta de supa de legume care face minuni, mai ales daca am mancat putin mai greu in weekend, dar si atunci cand tinem post si vrem sa consumam ceva mai light.

Eu prepar uneori aceasta supa cand fac o mancarica de fasole, pentru ca macar un fel de mancare sa fie mai usurel.

Pentru o oala de 5 litri am folosit 1 ceapa, 2 morcovi, jumatate de telina, 3 cartofi, o legatura de patrunjel, 1 lingura de ulei, sare si o lingurita de Delikat. Merge foarte bine si un dovlecel, brocoli, conopida, etc., in functie de ce aveti prin casa si ce va place.

Am pus oala pe foc cu apa, o lingurita de sare si uleiul.

Ceapa am lasat-o intreaga, morcovul l-am taiat rondele, telina feliute iar cartofii sferturi. Asa imi place mie, dar nu este o regula, legumele chiar se pot pasa la sfarsit, si supa se va transforma intr-o supa crema de legume.

Cand a inceput sa clocotesca apa am adaugat legumele si am lasat sa fiarba la foc mic pana s-au inmuiat.

La sfarsit am potrivit gustul cu sare, am pus chiar si putin piper, si am presarat patrunjel verde tocat marunt.

Puteti adauga taitei, chiar galuste, orice va este pe plac, eu daca folosesc cartofi nu mai ingros supa si cu altceva, din motive de “dieta”.

Este foarte gustoasa cu paine prajita, dar asta ramane sa hotarasca fiecare.

M-as bucura sa va fiu de folos.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

