Amestec de legume cu piept de pui

La capitolul retete rapide, care sustin si dieta, am pregatit piept de pui cu garnitura de amestec de legume, congelat.

Am folosit un piept de pui, pe care l-am condimentat din timp, o punga cu amestec de brocoli, conopida si morcov, sare, piper, oregano si putin Delikat. Desigur este recomandat sa folosim legume proaspete, dar de ce sa nu recunoastem ca uneori ne preseaza timpul, asa ca ar fi bine sa avem in congelator 2-3 pungi cu diferite amestecuri de legume si cateva pungute cu carne condimentata, cu care putem incropi rapid ceva bun de mancare, altfel cedam si mancam tot felul de lucruri nesanatoase.

Am taiat pieptul de pui cubulete si l-am calit putin in 2-3 linguri de ulei. Am adaugat amestecul de legume, le-am lasat pe foc 10-15 minute pana s-au inmuiat legumele, am potrivit gustul cu sare si condimente, am inchis focul, si am acoperit putin ca sa se patrunda aromele.

Am servit alaturi de o minunata salata de varza rosie, la care am adaugat ulei de masline si putin otet.

Sper sa va fie de folos reteta, asa ca va urez pofta buna!

2 responses to “Amestec de legume cu piept de pui

  1. La cat de bine arata, ti’e si mila sa mananci, sa nu strici decorul …

Lasă un răspuns

