„Mini pizza”

Tot din seria “inventiilor” culinare, de pe vremea cand erau copiii mici, sunt si aceste “mini-pizza”. Cel putin asa le-am numit eu, si ei au ramas cu amintirea unei gustari deosebite! Va invit sa incercati si voi, si sa apreciati.

Am folosit 0,5l de suc de rosii, branza telemea, cascaval, 4 oua, franzela feliata, sare, o lingurita de bulion de capia, piper, oregano si ketchup.

Am batut oualele cu foarte putina sare, am adaugat sucul de rosii, branza rasa si condimentele. Am dat prin acest amestec feliile de paine si le-am prajit pe ambele parti  intr-o tigaie in care am pus un strat subtire de ulei. La ultimele felii a trebuit sa mai completez cu putin suc de rosii, si bineinteles, cu ulei.

Le-am scos pe o farfurie pe care am pus hartie absorbanta, am ras deasupra cascaval si le-am servit cu ketchup.

Va garantez ca au iesit tare gustoase si este o minunata solutie cand suntem in pana de idei.

Spor la treaba si pofta buna!

6 responses to “„Mini pizza”

  1. Sunteti vesnic inconjurata de copii disperati dupa bunatatile dumneavoastra si, cu toate astea, nu ramaneti niciodata in pana de idei😀 (din fericire pentru noi >:) )

  2. Uuuuhhh, asta da treaba, sa iasa el nr. 100. Cat l’am asteptat, si uite ca a si venit, mai bun si mai simpatic ca orice. La gust si arome, ramane NUMAI si NUMAI secretul nostru😀 …
    Multumesc muuuult de tot, inca odata :-*

  3. Pai … cum sa ma exprim mai elegant😕 … l’au privit, au degustat, au mai gustat putin …. aaaa, si dupa, am mancat de’a binelea, toti (si eu, din nou, ca trebuia sa le arat cum se face, tehnici, chestii) …. Si m’au aprobat, EXCELENT a fost😀 (mai e putintel … but it’s mine, all mine …. My PRECIOUS!!!! )

Lasă un răspuns

