Tort de biscuiti

In ultima vreme am postat multe retete foarte usor de preparat, potrivite pentru vremurile acestea in care timpul parca zboara, retete pe care multi dintre noi si le amintesc din copilarie. (A fost primul tort pe care l-am pregatit cu fratele meu mai mare dupa ce s-a stins mama…)

De data aceasta l-am preparat la sugestia Floriei, o buna prietena a copiilor, cu atat mai mult cu cat astazi este ziua ei. La multi ani!!!

Coincidenta face sa fie si postarea cu nr. 100!!! La mai multe si mie!!!!!

Pentru 6 portii am folosit 300g de biscuiti simpli, un plic de crema pentru prajituri cu gust de ciocolata, trufe si rom de la Dr. Oetker, 250ml de lapte, 3 linguri de zahar pudra, un plic de zahar vanilat, esenta de rom si cateva nuci pentru ornat. Daca evitati sa folositi cremele din comert puteti pregati urmatoarea crema de cacao.

Pe scurt, am preparat crema dupa indicatiile de pe plic si am lasat-o jumatate de ora la frigider.

Am inmuiat pe rand biscuitii in lapte, nu foarte mult, pentru a nu se terciui, i-am asezat intr-un vas dreptunghiular, si peste  fiecare strat am pus crema. Deasupra am presarat nuci tocate.

Cred ca nu se poate ceva mai simplu, dar este deosebit de gustos, si asta o stiu cei care adora crema de cacao cu aroma puternica de rom!

Va asigur ca va veti surprinde placut musafirii, asa ca va urez spor la treaba!

Lasă un răspuns

